Support & Downloads

Quisque actraqum nunc no dolor sit ametaugue dolor. Lorem ipsum dolor sit amet, consyect etur adipiscing elit.

s f

Contact Info
198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
h

FAQ

Vart är mitt simkort?

Efter att du har lagt en beställning skickas sim kortet ut senast dagen efter. Det kan ta upp till tre arbetsdagar innan sim kortet når din brevlåda.

Har Telly 4G?

Ja, när du använder Telly så använder du dig utav Tele2s master för 4g.

Vad har jag för hastighet med Telly

Med 3g nätet surfar du upp till 25mb/s och med 4g nätet surfar du upp till 80mb/s.

Vad kostar det att surfa när jag är utomlands?

När du befinner dig inom EU/EES så surfar du för samma taxa som hemma i Sverige. Befinner du dig utanför EU/EES så kan du kolla på vars tid prislista.

Vad händer när min surf tar slut?

När din surf tar slut så kommer du bli notifierad via sms. Om du vill fylla på din surf så kan du alltid kontakta vår kundtjänst för hjälp.

Hur registrerar jag autogiro eller e-faktura?

Om du vill lägga upp autogiro eller e-faktura så kan du kontakta vår kundtjänst för support.

Fungerar mitt mobilabonnemang när jag är utomlands?

När du befinner dig inom EU/EES så fungerar din mobilabonnemang precis som hemma i Sverige. När du befinner dig utanför EU/EES så funkar ditt abonnemang men du blir debiterad enligt vars tid prislista